تیکه دار سری 2

آمار مطالب

کل مطالب : 15
کل نظرات : 2

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 20
باردید دیروز : 4
بازدید هفته : 54
بازدید ماه : 52
بازدید سال : 679
بازدید کلی : 6363

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان از هر دری سخنی و آدرس douzaine.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : helya
تاریخ : چهار شنبه 3 دی 1393
نظرات

 


تو در کنار عشقت می گویی ومی خندی…

ولی یادت باشد که روزی می رسد که داشته باشی

آرزوی یک شب همنشینی با من را…

خوش باش که خوشی هایت دوام ندارد!!


Avazak.ir Line27 تصاویر جداکننده متن (2)


آهویی که به کفتار چشمک بزنه

لیاقت نداره سایه ی “شیــــر” رو سرش باشه . . !

شیرت بودم نفهمیدی…؟


Avazak.ir Line27 تصاویر جداکننده متن (2)



عاقبت به این نتیجه میرسیم که حضورِ بعضی‌ انسانها در زندگی ما آنقدر پوچ و بی‌ معنا بوده که جای خالی‌ آنها را فقط همین نبودنشان پر میکند !


Avazak.ir Line27 تصاویر جداکننده متن (2)

 


بیشتر از آنچه سزاوارش باشم بهم صدمه زدی فقط به این خاطر که بیشتر از آنچه سزاوارش باشی عاشقت بودم !


Avazak.ir Line27 تصاویر جداکننده متن (2)

 


دوست داشتن دلهای بزرگ لیاقت میخواهد ، چیزی که تو نداشتی بی لیاقت من !


Avazak.ir Line27 تصاویر جداکننده متن (2)

 


هرچند بی حد تو رو میخواستم اما باز تو در حد من نبودی !


Avazak.ir Line27 تصاویر جداکننده متن (2)

 


یکی “بهتر از من” پیدا کرد درحالیکه به “صدتا بهتر از اون” گفتم : “یکی دارم” !


Avazak.ir Line27 تصاویر جداکننده متن (2)

 


فکر کردم عاشقم شدی
بعد ها فهمیدم تاب تاب دلم را شنیدی ، ذوق کردی ، فکر بازی به سرت زد …


Avazak.ir Line27 تصاویر جداکننده متن (2)


ﺑﻌﺪ از ﭼﻬﺎردﻩ ﺳﺎل ﺳﯿﮕﺎرش رو ﺗﺮک ﮐﺮدﻩ ﺑﻮد...

ازش ﭘﺮﺳﯿﺪم ﭼﻪ ﺣﺴﯽ داری؟

ﮔﻔﺖ ﺣﺲ ﻧﺘﺮﺳﯿﺪن !!!

ﺣﺎﻻ دﯾﮕﻪ ﻫﺮﮐﺴﯽ رو ﺑﺨﻮام ﻣﯽ ﺗﻮﻧﻢ ﺗﺮک ﮐﻨﻢ...


Avazak.ir Line27 تصاویر جداکننده متن (2)



”ﺑﻌﻀﯽ ﺣﺮف ﻫﺎ را “ﻧﺒﺎﯾﺪ زد ”ﺑﻌﻀﯽ ﺣﺮف ﻫﺎ را “ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺧﻮرد ” ﺑﯿﭽﺎرﻩ دل ﭼﻪ ﻣﯿﮑﺸﺪ ﻣﯿﺎن اﯾﻦ “زد” و”ﺧﻮرد

 


Avazak.ir Line27 تصاویر جداکننده متن (2)

 


ببین هستی هستم...

نیستی هستن.....

تازه بودی هم بودن........

امامن اهلش نبودم.....

پ آدم باش بامن تلخ نباش من خودم برج زهره کارم.........


Avazak.ir Line27 تصاویر جداکننده متن (2)

 

به نظر من همون طور که واسه خورشید گرفتگی و ماه گرفتگی اسم گذاشتند

باید برای جو گرفتگی بعضی از دوستانم هم یه اسمی میذاشتن!

 

Avazak.ir Line27 تصاویر جداکننده متن (2)

 

دلم می خواد برم پیش دکتر!

بگم لطف کنید اون بخش مغزم که براش حرف بقیه مهمه رو در بیارین

 

Avazak.ir Line27 تصاویر جداکننده متن (2)


آدامسمو با اون همه شیک بودنش بعد نیم ساعت زیر کفشم له میکنم

تو که جای خود داری

 

Avazak.ir Line27 تصاویر جداکننده متن (2)


هیچ بوسه ای جای زخم زبان را خوب نمی کند

 

Avazak.ir Line27 تصاویر جداکننده متن (2)


اینکه می گویند : ادعایی نیست

خودش کم ادعایی نیست …

 

Avazak.ir Line27 تصاویر جداکننده متن (2)


به بعضیا وقتی همش بگی چشم

کم کم دل میزنی میشی پشم!

 

Avazak.ir Line27 تصاویر جداکننده متن (2)


ﺍﺯ ﻣﻦ ﺑﻪ ﺗﻮ

ﻭ ﺍﺯ ﺗﻮ ﺑﻪ ﻫﺮ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯼ

ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻭﻗﻒ ﺑﯽ ﻭﻗﻔﻪ ﻫﺎﯼ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﻣﺒﺎﺵ

ﮐﻪ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺗﻌﺒﯿﺮ ﻣﯽ ﺷﻮﯼ

 

Avazak.ir Line27 تصاویر جداکننده متن (2)


آدم داغون از اول داغون نبوده عزیز

داغونش کردن

آدم آرومم همینطور!

آدم عصبی هم همینطور

ولی آدم بیشعور از اولش بیشعور بوده

 

Avazak.ir Line27 تصاویر جداکننده متن (2)

 

سخت ترین کار دنیا بحث کردن با کسیه که

به خودش قول داده به هیچ وجه نفهمه!

 

Avazak.ir Line27 تصاویر جداکننده متن (2)


وقتی کسی پشت سرت حرف میزنه دو حالت بیشتر نداره

یا میخوان جات باشن نمیتونن

یا میخوان بات باشن نمیتونن

 

Avazak.ir Line27 تصاویر جداکننده متن (2)

 

آنان که به سرمستی ما طعنه زنانند

بگذار بمانند به خماری که ز ما هیچ ندانند

 

Avazak.ir Line27 تصاویر جداکننده متن (2)


قبل از ورود به هر موضوعی!

دقت کنید!

که جوابتون به تو چه نباشه

 


Avazak.ir Line27 تصاویر جداکننده متن (2)

 

اون با یارش من با یادش

نه عمو اون با یارش من با رفیق فابش

 

Avazak.ir Line27 تصاویر جداکننده متن (2)


باید ژن آدم بودن داشت نه ژستشو

 

Avazak.ir Line27 تصاویر جداکننده متن (2)


به بعضیآ بآس گفت :

تو از همه خوشت میاد منم یکیش

من از همه بدم میاد توام یکیش

 

Avazak.ir Line27 تصاویر جداکننده متن (2)


غصه هایت را با  قاف بنویس که هرگز باورشان نکنی

انگار فقط  قصه است و بس …

 

Avazak.ir Line27 تصاویر جداکننده متن (2)


از کسی که بهت دروغ گفته نپرس : چرا؟

چون با یه دروغ دیگه قانعت میکنه …

 

Avazak.ir Line27 تصاویر جداکننده متن (2)


گفتی : تو دلم اول اخر خودتی

از هر چی دارم بهتر خودتی

خندیدم زیر لب مکرر گفتم

شاهزاده قصه های من خر خودتی

 

Avazak.ir Line27 تصاویر جداکننده متن (2)

 

رفیق الکی تریپ طرف داری نگیر جان من!

ﻣﺎ ﻓﻘﻂ ﺗﻮ ﺗﺮﺍﻓﯿﮏ ﭘﺸﺖ ﻫﻤﯿم …

 

 

 


تعداد بازدید از این مطلب: 588
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی رو در این وبلاگ داشته باشید .


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود